1.9.10

11.klass kirjandus

LK Jevgeni Onegin 27.09

Materjal, mille eest on saadud puudulik hinne või mis on vastamata, tuleb omandada ja 10 päeva jooksul vastata (kaks neljapäeva 16.10-16.55 ja 17.00-17.45 kab 211).

MIS ON ROMANTISM
http://www.avita.ee/pdf/Maailmakirjandus%2Fkaks%20kultuurit%FC%FCpi.pdf

http://www.paideyg.ee/kunstiajalugu/kunstilugu/romantism/index.htm

BYRON
http://www.avita.ee/pdf/Maailmakirjandus%2Fbyron.pdf


KOHUSTUSLIK KIRJANDUS

Romantism
A. Puškin “Jevgeni Onegin” - lugemiskontroll 27.09
NB! Olemas ka audioraamatuna

Realism
Stendhal. "Punane ja must"18.10
F.Dostojevski. "Kuritöö ja karistus"29.11
O.Wilde ”Dorian Gray portree” 20.12

Eesti kirjandus
E.Vilde. "Mäeküla piimamees"17.01
20.saj I poole luule, pead esitlema luuleklassikat ja peast teadma üht luuletust 28.02
A.H.Tammsaare. „Juudit” 28.03
"Tõde ja õigus" I 23.05

LISAKS KOHUSTUSLIKU KIRJANDUSE LUGEMISELE

  • Vasta raamatu peategelase peale môeldes paari lausega. (Vastata tuleb korraliku täislausega!)
Mida ta tahab?
Mis takistab/soodustab tema soovi täitumist?
Sônasta tegelase probleem.
Kuidas tegelane lahendab probleemi?
Minu arvamus peategelasest

  • Lisaks teete kodus teos(te)ga eeltööd ja tulete lugemiskontrolli lugemispäevikuga,kus on 8 lauset.LAUSE TEKSTIST vali niisugune, mis Sind kuidagi intrigeerib, mingil pôhjusel tähelepanu tômbab, mille kohta Sa tahaksid midagi öelda.
NÄITEKS
LAUSE :”Alaealised seisid lauas istujate juures ja teenindasid neid.” (lk……)
KOMMENTAAR: "Ma ei ole sellega nôus, sest see on alaealiste ahistamine. Alaealised on ka inimesed!"

VALI 8 ERINEVAT LAUSET JA KOMMENTAARI VÔIB ALUSTADA…
Ma ei ole selle mõttega nõus...
Ma arvan samamoodi…
Olen isegi seda kogenud…
Mul on kahju, et nii läks, sest ta ei ole seda ära teeninud……
See pani mind môtlema sellele, et …jne

4 lugemistesti
1. 5.10
2. 30.11
3. 1.02
4. 5.04

4 kirjandit lugemisteksti põhjal
1. 2.11
2. 14.12
3. 8.03
4. 3.05