1.12.11

10. klass kirjandus

KLASSIKIRJAND 11.01 10.a ja 10.b

LT 2 10.a ja 10.b 7.12
http://www.google.ee/search?q=sa%20%C3%A4ra%20v%C3%B5ta%20seda%20asja%20nii%20traagiliselt&ie=UTF-8&hl=et

Küsimused

1. Millised olid kirjandusõpetaja Tõnu illusioonid, milline aga tegelikkus?

2.Mida arvate järgmistest mõtetest? Missuguseid probleeme need tsitaadid illustreerivad?
„Ma saan aru, et sind kui õpsi see ärritab, aga kõik ei pea ju lugema mingeid Tammsaaresid ja Dostojevskeid. Praegu on maailmas palju muudki huvitavat.[…] Lihtsalt pole enam aega igasuguste juturaamatute jaoks.“
Minu arvamus:
Ma ei ole selle mõttega nõus...
Ma arvan samamoodi…
Olen isegi seda kogenud…
See pani mind môtlema sellele, et …jne
„Ma kujutasin ette, kuidas ma hakkan koos oma õpilastega lugema häid raamatuid, tõesti häidraamatuid, mitte mingit hallitanud kohustuslikku kirjandust, ja kui me pärast klassis juttu ajame,raamatutest vestleme, teeme seda, mida mina alati kooli ajal teha igatsesin, aga minul polnud seevõimalik…[…] Mina tahtsin olla selline õpetaja, keda ma ise taga igatsesin, aga nüüd tuleb välja, et see ei õnnestu. Enam ei igatse minusugust mitte keegi! Ma jäin hiljaks!“
Minu arvamus:
„Ma seisan klassi ees ja vaatan neid, ma räägin neile raamatutest, mida ma omal ajal armastasin;raamatutest, mida ma lugesin kolm korda, viis korda, kümme korda, mis olid mul peas!Raamatutest, mis olid mulle kallid, mida ma lugesin igal vabal hetkel, vabatahtlikult, ja oleksin lugenud ka siis, kui mind oleks keelatud, salaja oleksin ma neid siis lugenud! Keldris, teki all, ükskõik kus! Ma räägin neile nendest raamatutest ja küsin: olete te lugenud? Ei, vastavad nemad. Lugege siis, ütlen mina. Ei viitsi, ei taha, milleks?“
Minu arvamus:
„Nad ei ole lugenud ühtegi raamatut, mida ma kalliks pean, nad ei ole näinud ühtegi filmi, mida ma austan, nad on täiesti võõrad, teisest maailmast, nad on ufod!“
Minu arvamus:

Antiikkirjandus
KAS TUNNED JUMALAID?(test)
http://koolielu.sauropol.com/public/jumalad4.htm

Kreeka jumalad
http://www.youtube.com/watch?v=WP_NeirFIkM
http://www.youtube.com/watch?v=iMzNPEHNxcc