27.8.12

Lugemispäeviku täitmine uuel õppeaastal


 NB! EI PUUDUTA 12. KLASSI.

Lugemispäevik on kaheosaline, I ja II osa tuleb täita lugemise ajal või vahetult pärast lugemist.

I osa 
  1. AUTOR JA PEALKIRI -Võimalusel tutvusta lühidalt autorit, toetudes õpikule või muule materjalile. 
  2.  KUS? - Tegevuskoht/-kohad 
  3.  MILLAL? -Tegevusaeg 
  4.  MIS JUHTUB?- Sündmustik lühidalt 
  5. KUIDAS LÕPEB? 
  6.  KES?- Kes on peategelased, iseloomusta neid lühidalt ja seleta nende omavahelisi seoseid.
  7.  TEEMA JA PROBLEEMID - sõnasta endale üks teose pôhiprobleemidest 
  8.  OMA HINNANG TEOSELE - Vabalt teosega seoses MIDAGI , millest mõtlesid lugemise ajal või järel.
  9.  SEOS TÄNAPÄEVAGA -Leia teosest kaks probleemi, mis tänapäeva elus on olemas ja kirjuta nendest. Seleta probleemi olemust. Kuidas see tuleb esile teoses? Kuidas tänapäevases elus? Kas on midagi muutunud?
II osa 

Lisaks teete kodus teos(te)ga eeltööd ja tulete lugemiskontrolli lugemispäevikuga , kus on 5 lauset teosest.

LAUSE TEKSTIST vali niisugune, mis Sind kuidagi intrigeerib, mingil pôhjusel tähelepanu tômbab, mille kohta Sa tahaksid midagi öelda.

NÄITEKS LAUSE :”Alaealised seisid lauas istujate juures ja teenindasid neid.” (lk……)
KOMMENTAAR: "Ma ei ole sellega nôus, sest see on alaealiste ahistamine. Alaealised on ka inimesed!"

VALI 5 ERINEVAT LAUSET JA KOMMENTAARI VÔIB ALUSTADA…
Ma ei ole selle mõttega nõus...
Ma arvan samamoodi…
Olen isegi seda kogenud…
Mul on kahju, et nii läks, sest ta ei ole seda ära teeninud……
See pani mind môtlema sellele, et …jne